Header Ads

Seo Services

Pes 2013 Güncel Transfer Yaması 2018/2019 Sezonu

PES 2013 TRANSFER YAMAMIZ PesSmart 13 v4 ( AIO - REPACK ) ÇIKTI

Önceki sürümlere ihtiyaç duymadan en güncel Pes 2013 yamasını indirebileceksiniz.

Aşağıdaki Linklerden TEK LİNK , PART ve TORRENT şeklinde dilediğiniz gibi indirebilirsiniz.



Kurulum ve Tanıtım Videosu :


İNDİRME LİNKLERİ TEK PART

 TEK PART  MEDIAFIRE  : İNDİR - DOWNLOAD

TEK PART Google Drive : İNDİR - DOWNLOAD

Rar Şifresi : OEPesSmart

Mediafire ve Googledrive tek link mevcut linke girdiğinizde istediğinizden indirebilirsiniz.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

İndirme Linki 17 PART ( 500 MB )

PART 1 İNDİR
PART 2 İNDİR
PART 3 İNDİR
PART 4 İNDİR
PART 5 İNDİR
PART 6 İNDİR
PART 7 İNDİR
PART 8 İNDİR
PART 9 İNDİR
PART 10 İNDİR
PART 11 İNDİR
PART 12 İNDİR
PART 13 İNDİR
PART 14 İNDİR
PART 15 İNDİR
PART 16 İNDİR
PART 17 İNDİR

Rar Şifresi : OEPesSmart

yandex disk kota hatası almamanız için yandex diske ücretsiz olarak kaydolmanızı öneririz.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TORRENT ŞEKLİNDE İNDİR 

PesSmart 13 v4 TORRENT İNDİR

Rar Şifresi : OEPesSmart


31 yorum:

  1. A big greeting for the creators and thank you for your excellent work!
      Will it be possible for you to make the faces and hair of the Venezuela team?
    Successes and I await your response!
    carlos_olivar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Oyunu ve bütün dosyaları sildim. Oyunu kurdum, belirtilen şekilde yamayı ve verdiğiniz cracki kurdum ama oyun maalesef açılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aga oyun bendede açılmıo nasıl çözcez ya

      Sil
  3. oyun ilk açıldıgında 1. lig vardı ama şimdi yok nedenını anlamadım

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. arşiv bulanamadı diyor. boşuna 8 gb dosya indirdik. nasıl bir kekleme metodur bu ya. helal valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dogru hacım bendede oyle oldu gitti bosu bosuna internet

      Sil
    2. 7zip indir winnarın gucu yetmiyor. sag tıkla 7zip ile dosyaları çıkart

      Sil
  6. gösteri maçına girmiyor

    YanıtlaSil
  7. oyun error veriyor beyler düzgün yapın lütfen isinizi vatandaşın hayeleriyle oynamayın ....

    YanıtlaSil
  8. arkadaşa kurdum oyun spor toto lig yok ? doğru kurdum hatam yok

    YanıtlaSil
  9. Arkadaslar ben de hata aliyordum. Sizlere onerilen pes 2013u indirin. Reloaded surumu. Sayfada var. Hata almayacaksiniz

    YanıtlaSil
  10. Yamayi yapanlarin ellerine kollarina saglik. Sonuna kadar oep

    YanıtlaSil
  11. porfavor me pasa solo el option file

    YanıtlaSil
  12. yapacaığınız şeyi sikem hem net gitti hem açılmıo artık pes maf ettiniz oyunumu

    YanıtlaSil
  13. ilk maç bitiminde oyun donuyor sonra hata veriyor

    YanıtlaSil
  14. sadece transfer yamasııı istiyrouz oyunun kendsiisni değil nasıl yapabiliriz

    ,

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler, oyunu sorunsuz kurdum. Ama şöyle bir durum var. Oyun daha zorlaşmış gibi, gol atmakta ve pas yapmakta zorlanıyorum.

    YanıtlaSil
  16. ananızı sikiyim pc açılmıyor yarra yedim babam beni sikecek

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. yapamayan arkadaşlar sorun sizde

    YanıtlaSil
  19. Part sisteminde Part-5 de sorun var indirme bölümü gelmiyor.

    YanıtlaSil
  20. orospu çocukları verdiğiniz herşey bozuk amk evlatları tek part indiriyorsun rar bozuk siktiklerim. hiçbir mesajlara da cevap vermemişler zaten anasını siktiklerimin yaa

    YanıtlaSil
  21. Bende program data faylı yokdu. Burdakı program data olan dosyayı ben nereye yukluyum?

    YanıtlaSil
  22. dostlar sakın crack dosyasını atmayın o bozuyor oyunu eski crack kalsın

    YanıtlaSil